Mircet 2prensesannesiiii sırta yapılıyor bir hafta falan kalıyor damlatılan solisyonlar 2 gün mü 3 gün mü arayla doktor kontrol ediyor bazı alerjiler hemen reaksiyon göstermeyebilir diye
2prensesannesiiii Mircet baktım şimdi netten o teste canım yama testi diye geçiyo . Temas egzama testiymiş . Bi araştırayım bunu . Sağol
bsraaa19 BM22121 hayır devam etmiyor çok şükür geçti yumurta ve süt diyeti yaptım ben ama ek gıdaya başlayınca deneyerek gördüm şanslıydım çünkü benim kızım ağzına alır almaz gözünün etrafı kızarıyordu hemen farkediyordum o yüzden alerjisini Suan sadece elmaya karşı biraz hassasız o kadar
BM22121 bsraaa19 çok şükür canım darısı bize inşallah elmada geçer inşallah en azından o herşeyde yok süt ve yumurta çok sıkıntı
BM22121 Bireylulmeselesi02 bizim çoklu besin sanırım makarnada yumurta mı var ya yedim ben ya yumurtaya alerjimiz yok yada boya yedim durdum 🙄
Bireylulmeselesi02 BM22121 makarna da var tabi canım hamurunda var sosiste bile var köfte de bile var çubuk kraker de bile var 😭
BM22121 Mircet haklısınız yaşayan biri olarak siz daha iyi biliyorsunuzdur anneler biraz sabırsız oluyor bebekleri söz konusu olunca
BM22121 Masalsevgi alerji olan şeyi kesmeden geçmiyor canım yeniden kızarıyor bizim yanakları öyle malesef
BM22121 2prensesannesiiii aynen canım herkes süreci anlatsın burdan destek oluruz en azından birbirimize
Bireylulmeselesi02 2prensesannesiiii öyle canım hep pozitif bak ya geçmese napacaz allahtan geçiçi bir durum 🙏
BM22121 bsraaa19 amin inşallah canım bizimde hemen geçer inşallah nasıl anladınız geçtiğini genelde uzun sürüyormuş
bahar95 Kızlar alerjisi varsa baştan bebek doğulduğundan belli olmazmiydi bebeğim 1 buçuk aylık yeni 1 haftadır yüzleri kizarik doğduğunda herşey yiyordum bide şimdi süt ürünlerine yada başka bişeylere alerjisi varsa hiç yiyemicekmi yoksa geçici bişey mi
Alparslan5558 bahar95 Benim bebeğimin doğduğundan beri alerjisi var 1 2 yaşından sonra geçer diyor doktorlar ❤
2prensesannesiiii bahar95 geçici dedi dr ama bilmiyorum canım. En fazla 3 yaşa kadar devam eder dedi .
2prensesannesiiii Evett süt ve yumurta sıkıntı maalesef kızlar. İnşallah atlatırız tez zamanda . Gelişmeleri yazın burdan olur mu . Merak ederim ben 🤗🥰