Benimde bebegim 3ay 20gunluk kolarinda ve neredeyse tum vucudunda alerji belirtileri oldu kirmizi kucuk kucuk kabarmalari var mustelanin kremini aldim kulaniyorum alerji olduguna eminim ama neye bende bilmiyorum bu arada mama veriyorum dogdugundan beri ilk defa boyle oldu cabuk gecer mi acaba vucudunda inshallah izler fln kalmaz 🙏🏻