Gmzlm Cida2710 onu 171 arayıp soleyin yönlendiriyor yoksa alamazsınız bi yere gidip başvuru yapıliyor nereydi hatırlayamadım ben eşimi göndermiştim aldim sonra parayı
Bebegimm1 Cida2710 bendede oyle gozukuyordu ptt den gidip almistim 1ayda yatiyor dedikleri icin 1ay oldugunda cekmistim parayi
1prens1prensesannesii Cida2710 bende de ödeme aşamasında yazıyordu. Gittim çektim ama. Bence pttye bir sorun