Eymenebrar Kullanan varmı acaba memnun kaldımız mı eveğim 7 aylık gece 1 saat uyumuyoruz artık çok yoruldum bi danışmak istedm
Busbus58 Eymenebrar yorumlarda işe yaradığını söyleyende var söylemeyende. Bende araştrmştmda . Alıp denemek lazım
S_ezel Eymenebrar ben kullanıyorum, 1 yaş sonrası için uygun diye biliyorum, Bi zararı yok kesinlikle, hangi saatte uyusun istiyorsam veriyorum uyuyor, ama sık uyanıyorsa ona fayda etmiyor, uykusu kaçtığı zaman çok işime yarıyor
NiLDeRiN Eymenebrar ben kullandım uykuya geçişte çok zorlanıyorduk . Uyku süresinde ya da tekrar uyanmasında bir etkisi yokmuş diye okumuştum forumda annelere sormuştum yardımcı oldular 🙏 uykuya geçişimiz inanılmaz zordu . Son care doktorumıza danıştım. Kullanıp işe yaradı diyen de var hiç işe yaramadı diyen de var dedi. Deneyebilirsiniz dedi . Yani o kadar direniyordu ki denemek için aldım bir umut. İşe yaradı gerçekten. Kızım 6 aylıktı Alerjik reaksiyon gösterir mi anlamak için önce sabah akşam 3 damla verdim her hangi bir reaksiyon göstermedi 4-5-6 damlaya çıkardım gün gün.5. gün düzene girmişti. düzene girince bırakmak gerekiyormuş.7 güne tamamlayıp bıraktım şu an bi sıkıntımız yok şükür. psikolojim bozulmuştu artık uykusu gelecek diye korkar olmuştum.
Eymenebrar Selinsak bizde sorun sık uyanma yat kalk sersem gibi oldu başım artık yarım saat en uzun uykum oluyor
Eymenebrar Doktor kullanıp deneyebilirsin dedi ama ben emin olmak için kullanan varmı acaba diye sormak istedim gece yatsa en fazla yarım saat uyumuyor artık çok yoruldum dedim denesenmi
S_ezel Eymenebrar Ben emziriyorum, damlaya rağmen kurulu saat gibi uyanıyor yine ama emip geri yatıyor hemen
Eymenebrar NiLDeRiN inşallah bizede faydası olur bizde ayakda sallanarak uyuyor kolik bebekdi alıştı sallıyorum ki uyusun gündüz aygım dursa uyanıyor allahdan gece sallanmıyor beşiğinde
Eymenebrar Btlp ayakta sallanarak uyuyor gündüz uykuları düzenli günde 3 kez yatırıyorum ama ayakda sallamayı kessen uyanıyor beşikde yatırmaya da uğraştım çok max 30 dk uyuyor
Btlp Eymenebrar aslında meme icin kalkmıyor bence sürekli , mesela 7 de yatırdınız 10 da kalkıyorsa meme vermemenizi öneririm 12 de kalkıyor atıyorum o zaman verin , gece beslenmesini 2 ye düşürürseniz şimdilik rahat edersiniz. Bi anda da kesmeyi önermiyorlar çünkü. 3 kereyse 2 kere sonra 1 kere 10 günde düzene girer insallah
Btlp Eymenebrar geçenlerde instada bi canlı yayına denk geldim tevhide dadı nın, diyor ki sallıyorsanız eğer kademeli sallamayı deneyin yani yavaş yavaş sallama hızını uykudan uykuya azaltın benim çocuğumda ise yaradı. Bir ikincisi diyor ki eğer gece uyanıyorsa ayakta sallıyorsanız farklı bi destekle uyutun misal ayakta gezinerek. Bu da ise yaradı şimdi ayağıma koyduğum anda gözlerini kapatıyor bir de uyku döngülerini takip etmek lazım yani 3 uyku uyuyorsa son uykusunu 5 ten sonraya kalmaması gerekiyor belki de gündüz uykuları fazla gelmeye başlamış olabilir
Btlp Eymenebrar ve meme icin kalktığı zaman su da teklif etmeyin bu sefer suya alışıyor ve su icin kalkıyor ve yine kaliteli uyumamış oluyor. Dilerseniz ( bi kaç gün sabretmeniz gerekecek) kucağınıza hafif sallayın meme icin kalktığı zaman. Yine bi uzman demişti bu şekilde alışacak gece uyanmamaya hiç bir bebek gece sallanmak icin kalkmaz dedi.
Btlp Eymenebrar bence kesinlikle gündüz uykusu fazla geliyor 3 saatte bir yatırın iyice uykusu geldiginde
Eymenebrar Btlp gündüz ayakta uyuyor indirsem uyanıyor çok gazlı kolikdi o zaman alıştı sallamayı azaltmayı deniyim bende gece sallamıyorum kucakda emiyor uyuyor ama dalmıyor en fazla yarım saat uykusu gündüzde 3 uykuda uyuyor ama yarım saat 40 dk arası uyku çok sorun eğitim vermem şart iyice araştırıp
Eymenebrar Btlp bu gece deniyim sallanmaya alışır birde kucakda diye meme veriyorum bi uyku danışmanı alışırsa sallanmak ister dedi ona da cesaret edemedim ama çok teşekkür ederim yardımlrınıza 🙏🥰
Btlp Eymenebrar benim de bebeğim o dönemlerde öyleydi hatta uyku eğitimi almayı düşündüm ama kademeli olarak sallamayı azaltınca düzene giriyor merak etmeyin.