Kelileiledimne
Öyleyse doktora görünmenizi tavsiye ederim, tiroit, bağırsak vs bir probleminiz olabilir. İhmal etmeyin sağlık bu sonuçta. Sağlık probleminiz yoksa ve ihtiyacınızdan fazla yediğinize eminseniz kilo almamanız bilimsel olarak imkansız, temel termodinamik bilgisidir, ihtiyaç fazlası enerji depolanır. Ki ben de çok yediğimi düşündüğüm zamanlar kilo alamamaktan şikayet ettiğim zamanlar, bir mutfak terazisi edinip 3 gün boyunca yediğim her şeyi tartıp gramına kadar her şeyi yazdım. Sonra da karşılarına kalorilerini yazdım araştırıp. 🤪En tıka basa yediğim gün bile ihtiyacım olan kalorinin yarısını ancak alabildiğimi gördüm ve çok yiyorum demeyi bıraktım 😂😂🙈her gün 2000 kaloriyi tamamladığım 1 hafta sonunda 1 kilo almıştım 😎 Ama gerçekten günlük 2000 kalori üstü alıp da spor vs gibi enerji efor sarfettiren altiviteler de yapmadığınız halde kilo almıyorsanız gerçekten doktora görünün derim, bir arkadaşımda bağırsak kurdu çıkmıştı mesela, ilaç kullanıp tedavi olunca hemen almıştı kilo 🥰🥰