bsr1453 evet emziriyorum sadece. kendinizi kısıtlamayın porsiyon kontrolü yapın ben 3 ay kadar baya tuttum kendimi tatlı abur cubur hiç yemedim ama bu da yanlıştı az da olsa cips de yiyorum bisküvi de çikolatada diyet uygularken yaptığımız en büyük yanlış kendimize yasaklar koymak ama öyle bir şey olmamalı ben Baya araştırdım bu dönemde o yüzden artık bu şekilde ilerliyorum 🌺😃