Durdudilerrr
1)Doğum kilosu?
2)Hastaneden çıkış kilosu?
3) 1. Ay , 2. Ay , 3. Ay , 4. Ay kilosu?
Bunları kendi kendinize cevaplamanız kafidir.
İlk 3 ay, aylık 500-1000gr alması
Hastaneden çıktıktan sonra verilen ödemle vs, bebeğin ilk 7-10 gün içinde doğum kilosuna ulaşması
6. Ayında doğum kilosunu 2ye katlaması beklenir.
Bunu hangi çocuk doktoruna sorduysam, internetten olsun gittiğim hastanelerden olsun bu böyleydi.Sağlık bakanlığının verdiği emzirme broşürlerinde bile yazar.
Sizin eğer “yoo bizim o zaman iyiymiş” diyorsanız veya yok anlayamadım emin olamadım diyorsanız bir başka hatta bir başka daha başka doktora doktorlara gösterin.
Ben kendim bizzat 3. Ayında aylık ortalama 800-1100 gram alan oğluma, mama başla diyen doktor da gördüm, hayır gerek yok normal seyrediyor diyen de gördüm.