Durdudilerrr sacmaliyo oo doktor. Benimkide 4bucuk aylik gce yatarjen veriyom 60cc zor iciyo .sakin verme gunduz hep emzir .bos mamalarla kilo almasin .bna doktorum ole devam et diyoo 6800kg . Hatta ben zayif mi dedim her bebegin kilo alisi farkli dedi seninkide iyi kilo aliyo dedi baska bebeklerle karsilastirma yapma sakin dedi