serenea bence aksine Gold daha iyiydi
Optik daha böyle tozsu tozsu
Aşırı cıvık geldi bana
Diğerinde de cıvıklik çarşıda bu kadar değildi
Benim oğlumda reflü var mama içine kıvam artırıcı koyuyorum. Her 60 CC mamaya 1 ölçek koyardm artık her 60 CC için 1.5 ölçek koyuyorum