Oğlumun bir kaç rahatsızlığı var( böbrek , Kc ve yumurtalıklarında) ama beni en çok rahatsız eden kusması 4 buçuk aylık olduk doğduğundan beri sürekli kusuyor, ne emerse daha fazlasını çıkarıyor, kusması günde yirmiyi bile buluyor sürekli üst değiştiriyoruz, kusar diye kucağımıza bile alamıyoruz, gaz çıkartmıyorum. Dr gaviscon ve molitium verdi bize çok fayda etmedi şimdi de kestim . Aptamil ar mama alınca kusmasıı azaldı ama artık hiç içmek istemiyor sevmedi tadını, meme ve mama gidiyoruz .meme de de çırpınarak emiyor resmen. O yüzden bu aralar meme reddinde yaşıyoruz😔 İlk zamanlar sütüm yetiyordu ama sürekli kustuğu için ve emmediği için son 10 günde 1 gr bile almamış . 10 gün öncekiyle aynı kiloda. Yine buna da şükür . Çok zor hastalıklar var. İnş zamanla geçecek. Her bebeğin bi zorluğu var kolay bebek yok ne yazıkki . İlk oğlum kolikti, o ayrı zordu bu ayrı zor😢