bsrksc Geçmiş olsun bizim 38. Haftada doğdu kanında enfeksiyondan yattı, 3 gün sürüyor dediler antibiyotik tedavisi tam sevinmisken idrardada çıktı onunda 7-10 gün arasında değişiyormus ama zaten önceden antibiyotik başlandığı için 7 günde tamamen iyileşti ve kavuştuk. Sizde detaylı olarak sorun tahlilleri isteyin ben üzüntüden 7-24 tahlil inceliyordum sonra tahmin ettiğim günde çıktı 😅