Kızlar 35+3 te acil sezaryana alındım açılmam vardı ve önceki doğumum sezaryan olduğu için. Bebeğim kuvözde şuan 7 gün oldu. Entübe durumu 3 gün sürdü burnundan solunumu vardı şuan sadece antibiyotik tedavisi devam ediyor emme refleksini bekleyeceğiz dedi doktor. Antibiyotik neden kullanıyorlardı bilmiyodum internetten araştırdım enfeksiyona bağlı kullanılırmış. Bilgisi olan böyle bir şey yaşayan anneler var mı 😔