Birceninannesi yigit57 valla ben youtube yalancısıyım bir tane küp şeker atıyorum bembeyaz çıkıyo perdeler ama onun yanında kadar çok şey atıyorum ki hangisinin etkisi onu bilmiyorum😂 burda da çok yazan olmuş siz de bi bakın isterseniz
Mom084 kubra2608 bende bulaşık tableti olayını denedim ve sevmedim 💆🏻♀️ ben sirkeli karbanotlu suda bekletip öyle makineye atıyorum ve daha geç kirleniyor 😆
Mom084 kubra2608 😌 valla ben öyle yapıyorum 😆 cevremdekilerde yapıp geç kirleniyor diyorlar 💆🏻♀️😆bebekli evlere en iyisi
kubra2608 Ebrugoktug08 ben deviri düşük ve 30 derecede yıkıyorum ıslak ıslak asıyorum hemen hiç kırışmıyo
Nur98 Bulaşık tableti atıyorum sadece ama şeker koyanda var hiç denemedim birde ön yıkama yapıp tam köpük olunca biraz bekletiyorum sonra devam ettiriyorum