humatugba atak bitince geçecektir yani umarım geçer. Benim kızım da geceleri uzun uykusu olan bir bebekti, 4. ay atağıyla birlikte geceleri sık sık uyanan gündüzleri uyumayan bir bebek olmuştu, sonra eski düzenine döndü. Hemen her atakta yaşanacak bunlar. Mesela şu an 8. ay atağında kızım, 4. aydaki uyku gerilemesine bile razıyım. O derece fena bu sefer😬