O kadar iğrenç bir aya giriş yaptık ki 4 ay 8 günlüğüz ve 15 gündür gece uyanan ve uyumayan, mızmız huysuz olan gündüz de bazen uyuyan bazen asla uyumayan. Artk pilim bitti kimsem yok gurbette yaşamak ne zormuş 😞 eşim sağolsun ilgileniyor arada ama vardiyalı çalıştığından gece olmadığı da oluyor evde ve ben gerçekten kendimi çok bitkin hissediyorum. Yaşayanınız var mı bu durumu ne zaman geçer ? 4. Atakla birleşti bir de değmeyin keyfime 😓