Yavrusununannesiii Şurup gibi olanı kullandım hiç bir işe yaramadı. Başka doktora götürdüm toz olanı verdi. Çok kusuyodu 5. Ay da toz olana başladık. Günde 3 kez ya az bi sütünle ya da suyla karıştır ver demişti. İlk başlarda 2-3 çay kaşığı sütümle karıştırıp verdim daha sonra aynı şekilde suyla karıştırıp devam ettim 9 aylıkken komple kusması bitmişti çok şükür. Şimdi 13 aylık hiç kusmuyor.