17112020 Ates azcik oldu 37.5 gibi ama ilac vermedim biraz ’da huzursuz oldu…ilaci gitmeden vermeyin etkisini dusuruyor diyor ablam hemsire kendisi…gerek olmadikca onden ilac vermek yanlıştır ..gecmis olsun kuzuya
birfincantuzruhu 17112020 evet bizim ebe de öyle demişti gelmeden verme 38 i gormeden de ilaç verme demişti bakalım ınşallah gerek olmaz 🤦♀️
birfincantuzruhu Sweetbaby33 kendi postunla karıştırdın herhalde kuzum bu benim actigim post 😂🙋♀️🙋♀️
Serifege birfincantuzruhu canim aşı sonrasi ates dusurucu verme 38 dereceyo gecmedigi surece asinin etkisini azaltiyormus 4. Ayda 2 tane asisi var bacaktan yapıyorlar onuda bizimde bi ay yapilacak
birfincantuzruhu Serifege ay su aşılar bitseydi de bi rahatlasaydık zaten huzursuz bide aşıyla beraber mız mizligin nirvanasini yasiyacaz desene🤦♀️