ikizannesii01 Canim aşi olanda geciriyor ama hafif atlatiyorlar bizde tum asilari yaptirdik kizima yaptirmayan 2 kisi gorduk cevremizde doktor hemen yatis vermis bi tanidigimiz hele 7-8 gun hastanede yattik ölcek dye bekledik basinda oyuzden diger kizima hemen yaptirdik aşiyi dogdugunda diye anlatmisti eger doktor hastaneye yatis vermediyse hafif atlaticak insallah canim cok gecmis olsun