İkizlerim 9 ay 20 günlük . Oğlumun biri rotavirüs pozitif çıktı. Kusma aşırı derecede ishal ve ateşi var . Doktor serum tedavisi başlattı yatırmadı hastaneye . Ona bu kadar üzülüp ağlarken diğer oğluma da bulaşmaması lazım diye tedirginlik içindeyim. Aşklarını yaptırmıştım. Nasıl bir yol izlemeliyim. Daha önce geçiren oldu mu? Nelere dikkat ettiniz ? Nolur yardımcı olun çok çaresiziz. Eşimde izin aldı beraber atlatıcaz bu illeti inşallah ama yavrularımı düşünmekten ağlamaktan helak oldum 😔