Zalimsin ben artık kesmek zorunda kalmıştım, ek gıda almıyordu gece uyumuyordu. Karnı doymuyordu. Yani bıraktığım gün sütümü sağlığımda 24 saatte biriken 120ml di. O karnını hiç doyurmaz. Ben mecburdum. Siz de bebeğinizin durumuna göre yön verin. 2 yaş en ideali evet ama en az 6 ay anne sütü denir. Gece beslenmesi 1 yaşında kesilmeli.