Zalimsin Diyen var mı? 2 yaşına günler kaldı, yemesi hiç iyi değil maalesef. Faydası olacaksa kesicem yoksa devam etmeyi düşünüyorum çok kararsızım
Zekimurendebizigorecekmi Zalimsin Dr lar memeden kesmeyi öneriyorlar böyle yeme bozukluklarında sanırım işe yarıyor
aslihaleninannesi Zalimsin bizim öyle oldu kızım kahvaltı yapmazdı sabahları yumurtanın haşlanmasını zor bekliyor😬😬
Hivrozam Rubab_Mommy sutten kestim sabahları uyanir uyanmaz hemen yemek yemek istiyordu cokta guzel ilerliyorduk oglen yemekleri cok iyiydi ne zaman esim aburcubur a meyveli sut cikolata kinder danone bu tarz şeylere alistirdi yemek yeme istegi yok seçici suan her yemekte ne guzel tavuk yerdi et şimdi hep tatlı seyler yemek istiyor
Mom622626 Zalimsin bilmiyorumki hiç hasta fln olmadıydı bu hafta oldu uzun süre sonra. Balık yağı vitaminde veriyorum ama pek fayda etmiyor.
Zalimsin Hivrozam kesince onları yine düzelir sanırım ben yemekten sonra veriyorum bazen ama ben de kesicem yemiyor çünkü
Zalimsin Zekimurendebizigorecekmi benimki de 3 yaşına kadar devam dedi yemiyor dedim ama önemsemedi süt alıyorsa sorun yok dedi ama çocuk 2 yaşında
Deletedmom5284 emmediği günler daha çok yiyor kızım, çevremde herkes böyle söylüyor ben zaten 1 yaşında keseceğim sütten öyle kararlaştırdık eşimle, bi kaç ayı kaldı emdiği kadar emmediği kader 😂
Hivrozam Mom622626 yotubeda ece defne diye ikizler var ben başından beri onları izletip verirdim onalara bakinca oda yiyordu yemegi
Hivrozam Mom622626 gun icinde eline pankek verin meyve verin alışkanlık haline gelecektir gun icinde mutlaka elinde salatalik havuc bir meyve olur buaralar beni mutfaga goturup meyveli sut istiyor bende kendim iciyorum içmesin diye aksam babasi gelince iciriyor alıyor inatla kavga ediuoruz
Zekimurendebizigorecekmi Zalimsin Alla alla benim yeğenime de tam tersini söylemişti 2,5 yaşında memeyi zorla bıraktırdık zamanla düzene gitmişti
Mom622626 Zalimsin inshallah ya arada iyi günleri oluyor ama bir güm iyi yediyse 2 gün kötü. Ben istiyorumki otursun bi tabak yesin kalksın😄 yiğenim öyle mesela.
Zalimsin Mom622626 benim komşumun kızı öyle ya ne versen yer tabak tabak kızımla arasında 4 ay var sadece ama o hiç anne sütü almamış inek sütü veriyormuş onu kesince düzelmiş
Zalimsin Zekimurendebizigorecekmi dünya Sağlık örgütü pandemiden sonra 3 yaş diyormuş sanırım o yüzden böyle diyo ben de kesicem ama 3 çok artık
sahikakocarslanli Zalimsin yaptım gerçekten düzeldi şükür 21 aylıkken kestim 1 aydır daha iyi yiyiyo öncesinde sadce meme vardı