Nrshurz
doğduktan 1 hafta sonra kasığındaki şişliği farkedip gittik doktora ultrason çekildi önemli bir şey olmadığını söylediler. Bir gün baya huzursuz oldu kakasını yapınca kanlı geldi. Tekrar ultrason çekilince fıtık bağırsağını boğmuş. Ertesi günü ameliyata alıdı tabi biz perişan olduk çünkü çok küçüktü ama o gün 10-15 tane bebek vardı kasık fıtığından ameliyat olanlar. Çok basit bir işlemle aldılar 15 dk sürdü. Sonra ağrısı vs de olmadı anlamadı bile. Hatta o esnada sünnet ettiren aileler bile vardı ama biz akıl edememiştik. Üzülmeyin her şey onların sağlığı için inanın zor bir şey değil. Çocuk cerrahilerinin yaptığı en basit operasyonmuş. En zorlandığımız konu 5 saatlik di sanırım bir açık süresi istiyorlar daha bebek olduğu için oyalamak zor oldu. Şu an kendinizi sıkmayın bi doktora gidin bakalım nediyorlar