Ececik07 Yok hiç bişey olmadı çok şukur çok korkuyodum nasıl dayanacak diye sadece idrarını yapınca galiba yandı orası 1 defa işlem olduktan sonra yine ağladı hatta mikrop falan kaparmı kreme gerek varmı dedim yok hiçbişey olmaz dedi doktor sadece günde 4 sefer kapanan yeri açın dedi