Emirhannn maalesef var.kizim 1 yaşında,10 aylıkken fark ettim.bizide cerraha yönlendirdi.ama araştırdım biraz ve bir tanıdığımız kizindada olmuş,açmışlar,snr tekrar kapanmış,tekrar açmışlar,kapanmış yine.cocukta etkilenmiş.suanda 4.5 yaşında yine kapaliymis.en son bir Dr keşke müdahale ettirmeseydiniz hemen demiş.velhasilkelam.bende bunlardan dolayı actirmadim.bir sorun olmadıkça(idrar yollarında sorun yada tamamen idrar a çıkamama gibi) ellettirmemeye karar verdik.vajinaya selam masaja devam😉