Deletedmom115 Sznkr76 Hayır maalesef öyle olmuyor bende koltuk seçimi yaptım en ön sıra ama puseti içeri almıyorlar alsalar bile hemen üstümüzdeki bagaj yerine koyuyorlar bebeği pusete koyup yolculuk yapamazsınız Nurci
Nurci Deletedmom115 şimdi baktım bende internetten pusetle yolculuk yapmak için normal bilet almak gerekiyormuş
Deniz09 Sznkr76 ben yaptim ucak yolculugu ucak kalkarken bi de inerken cok agliyor emzire bildigin kadar emzir benimki emmedi.bagirmaktan
Deniz09 Sznkr76 cam kenarina otur ben esimle yolculuk yaptim altinida esimin kucagina yatirip degistirdim.
Deletedmom115 Nurci Pusetle yolculuk yapılmadığını biliyorum ben ama olabiliyorsa ne güzel siz biletinizi nerden anladınız? Yada standart mı aldınız?
Aytenesn Sznkr76 inerken ve kalkarken emzirmeniz ya da emzik/biberon vermeniz gerekiyor kulakları tıkanmasın diye. Bebek arabasını uçak girişinde bırakıp uçak inince aynı yerden alıyorsunuz. Biz 47 günlükken yapmıştık