Sznkr76
2 saatlik yolculukta altını açmasanız da olur , cam kenarı daha iyi olabilir çünkü huysuzluk yaparsa camdan baktırırsınız en azından benim bebeğim de 2,5 aylık uçak değil ama araba ile yolculuğumda o şekilde kafasını dağıtmıştım. Emzirme örtüsü alın yanınıza rahat rahat emzirirsiniz bebeğinizi bi sıkıntı olmaz insaAllah, gene doktorunuza danışsanız daha iyi olur tabi.