Egelim ahsenmomm Yıllar önce kullanıp yine memnun kalmamıştım, geçen Migros’ta indirimde Fairy kalmamıştı finish vardı, hadi belki yenilenmiştir o kadar reklam yapıyorlar diye aldım ama bitirene kadar sanki bulaşıklarım yıkanmıyordu.
ahsenmomm Deletedmom4440 ama finish kullanıyorum şu an makineden çıkınca tekrar elden geçirmem gerekiyor su ve elektrik boşa. Öyle olunca fazla da olsa vermek daha mantıklı
BabyGroot ahsenmomm finish hepsi bir arada max senelerdir bunu kullanıyorum gayet güzel bi ara fairy aldım ama bulaşıklar çok kokulu çıktı kötü koku değildi de deterjan kokusunu su içerken alıyordum mesela
ahsenmomm BabyGroot yaa ben hiç memnun değilim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Pis çıkıyor bulaşıklar 🤦🏻♀️ Fairy deneyeyim o da kötü çıkarsa makinede sorun var demektir artık
monaroza1 ahsenmomm Alın hemen farkı görürsünüz annem yıllardır finish kullanıyordu benimkileri görünce o da fairy aldı hemen diyat olarakta büyük paketleri alınca daha hesaplı oluyor
ahsenmomm monaroza1 ay hadi inşaAllah 🎈 makinede sorun olmasından korkuyorum inşaAllah sorun tablettedir 🤦🏻♀️
anneoldumkiben ahsenmomm fairy iyi ama çok ağır kokutuyo bulaşıkları. Brid kullanıyom genelde a101in. Bence yüksek ısı da çok etkili 70 derecede 2.20 saat olarak çalıştırıyorum hep deterjan kalmıyo içim rahat oluyor.
BabyGroot ahsenmomm Allah allah ne biliyim ben çok memnunum makineye göre de değişiyor sanırım. Bana ilk aldığımda servis finish önermişti gerçekten de en iyi gelen o oldu diğerlerini de denedim ama finish kadar iyi sonuç alamadım
Vanilya Selimustafa Memnun musunuz? Bende boron kullanıyorum toz çamaşır makinesi için. Bulaşık makinası var mı iyi mi? Eşim gidiyor da ben hiç gidip bakamıyorum
Selimustafa Vanilya ben memnunum a 101 den alıyor eşim devamli ürün orda 40 yıkama bana bir aydan fazla gidiyor her gün makina çalışmasına rağmen.
Rojdaa ahsenmomm Bind activit 🌼 Her makina da işe yaramayabiliyor çoğu kişi şikayetçi ama tertemiz yıkıyor benimkileri
mechule Fairy kullanıyorum bende ama makinede parlatıcı ve tuzun da olması önemli onlar olmayınca olmuyor