monaroza1 ahsenmomm En başından beri fairy kullanıyorum üç yıl olacak hiçbir eşyamda ne bir pus ne bir çizik gördüm
Gencanne_19 ahsenmomm evet. Finishe göre iyi. Finish bulaşıkları mi puslu çıkarıyordu. Fairy denedim bı iki yıkama sonrası parladı tekrar
Belinaysmom Bimdeki iyi ama makinenin üzerinde yazıyor şu makine için bunu kullanın falan diye benimki finişh Önerdi
ahsenmomm Egelim bende acaba makinede mi sorun var diye düşünüyordum . Genel kötü demiş finish için demekki ondan 🤦🏻♀️
Egelim ahsenmomm Yıllar önce kullanıp yine memnun kalmamıştım, geçen Migros’ta indirimde Fairy kalmamıştı finish vardı, hadi belki yenilenmiştir o kadar reklam yapıyorlar diye aldım ama bitirene kadar sanki bulaşıklarım yıkanmıyordu.
monaroza1 ahsenmomm Alın hemen farkı görürsünüz annem yıllardır finish kullanıyordu benimkileri görünce o da fairy aldı hemen diyat olarakta büyük paketleri alınca daha hesaplı oluyor
Vanilya Selimustafa Memnun musunuz? Bende boron kullanıyorum toz çamaşır makinesi için. Bulaşık makinası var mı iyi mi? Eşim gidiyor da ben hiç gidip bakamıyorum