Deletedmom324 Piyenses buyuk alın. Buyuk gelırse kucugunu alırsınız. Buyugunu de sonra kullanacaksınız zaten
Yagizmomms 4-9 kullanmıştım ben. Sleepy kullanıyorum bende . Şimdi 3 aylık oldu 8 kilo 4 numaraya geçtik 7-14 kg. Artk uzun süre 4 numarada kalırız heralde.
HilalAkif Piyenses 2 numara bezin lastikleri bebeğin üst baldırını sıktığı zaman üst numaraya geçiyorum ben. 8 Ocak doğumluyuz. 3+ kullanıyoruz.
Piyenses Emir29 eminmisiniz😅bi bakın isterseniz https://m.trendyol.com/sleepy/sleepy-bebek-bezi-3-beden-5-10-kg-32-li-5-paket-160-adet-p-3892517?boutiqueId=307197&gclid=CjwKCAjw1KLkBRBZEiwARzyE7wgAvbtBcERuTkEIY4WPxKw1aq4_vPxjPAjmS9QANXdoeiCmt0tWnBoCHoUQAvD_BwE
ayseerkan Piyenses aynen öyle çok kaka yaptığında ben sadece sleepy de rastladım buna primada o sorunu yaşamadım ama bi numara küçükse taşma oluyor. Eğer 5 kilo iseniz 3 numara çok uygun bence. Yani biz 3 numarayla çok rahatız😊
Deletedmom381 Piyenses sleepy bez sızdırma yapabiliyor bence büyük beden almayın. Ben kullandım hiç memnun kalamadım çocuğun beline kadar kakası akmıştı , hiç emmemisti bez.