Eyup merhaba ah benim gibi pimpirik anne 🥲 bu bahsettiğiniz şeyler 11 aylık sağlıklı bir bebeğin yapacağı şeyler. Ben hiç bir problem görmedim . Benim bebeğim 8 aylık 3 dişi var bizde eşimle çok şaşkınız nasıl çıktığını anlamadık çünkü . Uyku konusunda gelince de benim bebeğim de kendi odasında kendi uyuyor . Alıştığı için uyandığın da yatağında yarım saat uyuyor sonra emziğini ağzına alıyor neredeyse 1 saat sonra sıkıldığı için bağırarak (ağlayarak değil aaaannnaaaa diyerek) bize sesleniyor. Yani bahsettiğiniz hiç bir durum bana tuhaf gelmedi. Otizm olan bir bebekte sosyal iletişim olmaz yada yok denilecek kadar az olur. Mesela babasını görünce heyecanlanmaz, örneğinize binaen söyledim . İçinizi rahat tutun