hulya1406 Semaab Molfix kullanıyorum gece 20.30 değiştirdik sabah 7 de değiştirdim.Memnunum denemediyseniz tavsiye ederim.
Kuzeyinannesiiiii Kesinlikle molfix gece boyu kalıyor ama sızdırma pişik hic yaşamamadık çok şükür. Evy baby, önlem, sleepy denedim en cok molfix de memnun kaldım ama sleepy de iyi yani
Snmtt Semaab denemediğim bez kalmadı hepsi sızdırıyo 😑 en iyisi baby me çıktı bi süredir onunla yatırıyorum ama yine de gece bir kez değiştiriyorum altını
miraninannesi18 Semaab migros minnies kullaniyorum 9aydir. Aksam 9dan sabah 8bucuga kadr bezini degistrmyrm uyudugu icin. Daha hic sizdirma vs gormedm cokta mennmm
Bimelekannesi Semaab Allah Allah ben de kullanıyorum sızdırmıyor ama 🤷♀️ bir ara aynı sorunu ben de sleepy de yaşadım numarasını büyüttüm bütün problem çözüldü meğer bezi artık küçük geliyormuş çişine siz de numara büyütmeyi denediniz mi ?