Semaab Geceleri yavrumun üstü bası su içinde buluyorum sızdırmayan bez istiyorum baby turco kullanıyorum
ezogelinn Semaab 6 aydır migros un minnies kullanıyorum ne sızdırma ne pişik koca gece altını hiç almıyorum
Semanurikra Semaab baby turcoyu hiç beğenmiyorum. Sızdırıyor ve pişik yapma olasılığı çok yüksek . Bir kere aldım kızıma bin pişman oldum Şuan sleppy kullanıyorum çokta memnunum gece boyu kalıyor bezi aşırı çiş yapmasına rağmen .
monaroza1 Semaab Sleepy natural kullanıyordum burda çok şikayet gördüm ama ben çok memnunum geçende eşim karıştırıp molfix pure&soft almış onun yerine ama o da gayet iyi ikisini de kullanırım bundan sonra
Ozbek42 Semaab 9 marka denedim pişikten dolayı coğu sızdırdı. Eby baby deneyin harika bir bez üst yğzeyi tamamen pamuk pişiğimiz kesildi cok şükür 1 kere bile sızdırmadı şmdiye kadar ☺️
17112020 Sleepy kullaniyorum 4 aydır hic pisik ya da sizdirma olmadi…molfix de hediye geldi o da fena degil ama sleepy daha kaliteli geldi bana