Sebnem55 Sevdasoylu süt parası basvuru gerektirmiyo canım ayın 8nde yatırıyolar dediler bize biz o şekilde pttye gidip çektik çocuk parası için soshal güvenliğe basvurman gerekiyo 1ayada onu yatırıyolar