ceyda0101 Kızlaaarr selam 🙋🏻♀️ Alakasız bir konu ama duşa kabinlerinizi ne ile temizliyorsunuz ? İlla ki su damlacıkları kalıyor onları bir türlü geçiremiyorum var mı bir tavsiyeniz ?
Canselyaren1231 ceyda0101 bin de higyenic sprey var pembe duşakabin banyo olanı kesinlikle tavsiye ediyorum pırıl pırıl yapıyor ayna gibi az önce banyomu temizledim hem kokusu hem kndisi missss❤️
MTZ-61 ceyda0101 eya clean ile temizliyorum ve kimyasal değil bu ürün, kokusu bile yok. tavsiye ederim. evde her yere bunu kullanıyorum.
ceyda0101 Morfrenk Ahahaha 🤣🤣 Bir denicem bende bakalım zehirlenip buralara bir daha giremezsem bil ki senin yüzünden 🤣
Simiyy Marc banyoyu sıkıyom ovalıyom duş başlığıyla duruluyom küçük bi çekçekim var onunla suları aşağı indirip kuru bezle maçı bitiriyorum 😄
ceyda0101 Simiyy Her evde olması gereken bir şey şu duşa kabin ama temizliği bir o kadar da zor yılıyorum her duştan sonra temizlemeye 🤦🏻♀️
Morfrenk ceyda0101 eline ayağına dikkat et bak aman gözünü seviyim ☺️ nemli bir beze biraz döküp duşakabini iç dış siliyorum.
Splash-Splash-Love ceyda0101 Benim duşa kabin biraz farklı bi malzeme sanki bi de desenli. İz kalmıyor o yüzden mi bilmem
AslihanElif ceyda0101 ben öyle üstten temizliyorum pandemiden dolayı kimse gelmediği için :D ama abla temizlediğinde ne iz ne leke bırakmıyor 🤗
Canselyaren1231 ceyda0101 hayır diyorum ya cam gibi yapıyor sık 10 dakka bekle sıcak su ile yika ama öncesi güzel bı ovala sıcak su dok ✨✨
Morfrenk Ecos yok dikkat etmiyorum. Nemli bir beze biraz sürüp duşa kabini iç dış siliyorum. Ama aman elinize gözünüze dikkat edin, vebale sokmayın beni 😔 izmirin dehşet kireçli suyuna en iyi bu fayda ediyor.
melekkkctn https://ty.gl/growlpmun bununla temizliyorum kokusu biraz ağır ama sık ovalamaya bile gerek yok suyu tut anında gidiyor
Bill ceyda0101 hemen tarif veriyorum. Inanilmaz guzel oluyo. Yemek tatifi gibi haaa. Yaz kiz yaz😀 Yarim su bar. Bula. Mak. Parlaticisi 1 yemk. Kas. Karbonat 1 yemek kas. Limon tuzu 1 su bar. Su Yarim cay bar. Sirke Hepsini karistir fi fis kutuya doldur. Sık sonra bide cifle. Valla en iyi kirec sokucur bin basar. Oyle en iyi bulasik parlaticisinada gerek yok ben biminkini kullandim. Musluklar bile yeni gibi oluyo
Ecos Morfrenk çok teşekkür ederim en kısa sürede deneyeceğiiim. O kadar çekiyorum ki banyo konusunda fayanslarımın derzleri hep kapkara oluyor kışın. İnşallah benimki de tertemiz olur😊😊