Aysegul3506 Anne80 Yaa öyle mii . Diş çıkmadan önce ağzının içinde çok bi değişim oldu mu beyazlama sertleşme falan. Ben bakıyorum anlamıyorum hiç
Anne80 Aysegul3506 bende anlamsdm canım hiç buraya atrm dediler ki daha cıkmaz yerıı bile yok vs postlarmdan resimlerini görebilirisniz ondam 20 gün sonra çıktı yani paylasımdan. O ağlamalı gecelerde 1 hafta fılan surdu sonra dişlendik alt ikisi geldi :)
Anne80 Aysegul3506 gaz sancısı var sanıyodum boyle ağlıyo kucagımda uyurken ama bunlar gözleri kapalı hep memede sakinleşiyodu yya gibi geriliyodu uyandırıyodum artık neşeli oluyodu yanı 1 saate 1 kalktı su anda böyle
Aysegul3506 Aslan-123 insan korkuyor uyanık sanıyorum. Bakıyorum gözler kapalı. Suratını kırıştıyor. Emziğini veriyorum normalde emzik düşkünü onu da tükürüyor.
Aysegul3506 Anne80 benim bebeğimde memeyi itiyor kendini geriyor. Mama içerken de 1 dk falan ara veriyor içmek istemesine rağmen bazen ağlıyor içerken. Bizim de diş mi acaba. Uyanıkken mutlu genelde evet
Anne80 Aysegul3506 bence diştir canım yani bende öyle oldu en azından kabus görüyo sanıyodum canı yanıyoms yavrumun meğer instagramdna yazarsanız diş resimleirni atim ona göre bi bakın. Aysesen_80