Bebeğim uykusunda ağlıyor , uyanmadan tiz bi sesle 6-7 sn. ağlıyor , beşiği sallayınca falan susuyor uykuya devam ediyor. Yarım saat sonra tekrar aynısı oluyor mesela. Karnı aç değil yeni yiyip yatınca da oluyor :( Ağrısı mı var , uykusunda korkuyor mu anlamadım :((