canana bende oğlum 6 aylık olana kadar avent emzik kullanmıştım 6 aylık olunca amcası oğluma we baby emzik almıştı bi onu deneyeyim dedim ilk başta böyle kusar gibi yaptı sonra kayınvalidem gelmişti anne dedim Efe emziği almıyor bide ben denim dedi kayınvalidem verdi hemen tuttu o gün bu gündür we baby 2 numara kullanıyorum canım oğlum 9 ay 12 günlük