canana Kızlar oğlum 10 buçuk aylık. Damaklı emzik tutmadı. Bende başından beri Philips avent ultra air 1 no kullanıyorum. 7 aylıkken damaklı 2 no emzik aldım ama ağzına büyük geldi tutamadı, ki hala tutamıyor. Avent’in 2 no’su da çok büyük mü 1e göre? Alsam mı almasam mı bilmiyorum malum çok pahalı. Boşuna para vermek istemiyorum. Deneyimleyen varsa bilgilendirebilir mi? Ya da 1 no devam etsem sıkıntı olur mu?
tospikannesii canana bilgim yok ama e bebekte şuan var 90 lira fiyatı, sıkıntı vardı sanırım hiçbir yerde yoktu, birkaç yerde bulmuştum 250 ye bile vardı, uçmuş fiyatlar, şükür e bebeğe gelmiş, ordan aldım bende
Mrbmrb canana aynı emziği aylarca emmesi sıkıntı yaratabilir. Bence 6-18al. Benmki ilk gün yadırgar gibi oldu ama hemen alıştı. Tabi ozmanlar 6 aylıktı. Geç bile kalmsnn
Tuba canana 2 no hep 1e göre büyüktür. Benim oğlum da 7 aylık ve 2 numarayı hiç kabul etmedi hala 1i kullanıyor. Doktorumuza danıştım oda anne memesi de ayına göre büyümüyor sorun teşkil etmez damağı için demişti.
H12345 canana 11 aylık oglim hala 0_6 ayı kullanıyor 6_18 olanı alması ağzına büyük geliyor midesi bulanıyor
Alvin0 Ben numara bilmiyorum 0 6 ay kullanıyodum kızım 4.5. Aylık olcak 6 12 ay aldim büyük gelmedi çok emiyor
canana tospikannesii evet heryerde fiyatlar farklı bende şok oldum. E bebeğe bakmamıştım bakiyim teşekkür ederim
canana Mrbmrb yok aynısını kullanmadı tabi ki. 2 şerliden toplam 4 tane emzik aldım avent. Başka marka damaklı 6-12 alınca kabul etmedi de o yüzden sordum
Esrans canana Avent 2 no büyük benim bebeğim de tutmadı eskiye devam ediyoruz sorun olacağını sanmam iki tane ztn 3 ay kullanım süresi diye biliyorum
canana Esrans diş gelişimine falan bi zararı olur mu diye düşünmüştüm ama anlaşılan o ki farketmiyor 🙂
Ahimess07 canana 2 no aldım avent ultra air kızım tutmadı ağzından atıyor tutamıyor ama sorun etmiyorum ileri ki zamanlar da kullanacak nasıl olsa 10 aylık olacak hala 1 numara emiyor ☺️
Gzdzeynep canana 2 numarası çok büyük değil benim kızım 7 aylıkken iki numarasına geçti aventin öyle çok büyük değildi ama bazı bebekler 2 noyu emmek istemiyormuş.
ozge3747 canana Evet emzik numarası çocuğun damak yapısı ve diş yapısı için önemli. Ayına uygun kullanmalısınız.
Gzdzeynep canana aynen siz deneyin. Bu arada biz iki numaraya geçtikten sonra wee nin nuk un damaklı emziklerinden de tutmaya başladı kızım. Aventinkiler den sonra çeşit çeşit diğer markalarınkinden aldım en azından kısa süreli emzikler bozulmadan değişik değişik kullandım. Belki sizinki de iki noyu almaya başladıktan sonra diğer markaları da kabul eder.