Ygz tomografi cihazı olmadığı için gitmedik ünv hastahanesinde tomografi cihazı çarşamba sabahı gittik ilk başta beyin kanamasından şüphelendiler ama ikinci tomografi temiz çıkınca taburcu ettiler kafa travmalarının ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anladım böylece rabbim herkese şifa versin çok zor evlatla sınamak 😔