Elistosunanasi Kızlar bebeğim düştü 13 aylık yarın duruma göre tomografi çektirmeyi düşünüyoruz bebeklere nasıl çekiyorlar tomografiyi bilen var mı
Meryem88 Elistosunanasi benim bebeğim daha 1 haftalıkken çektiler kafasından genelde uyku saatlerinde uyurken çekiyorlar. Uyanık ise birileri bebek hareketsiz kalacak şekilde tutması gerekecek. Çok geçmiş olsun inşaallah hiç Bi sıkıntı çıkmaz. Rabbim şifa versin
Elistosunanasi Ikrazumra19 yürümeye yeni alışıyordu bi anda elimi bıraktı hızlı yürüdü tutamadım ve alnının üstüne düştü 😔
Merrys Makinaya girince 1 kişi bacaklarından, bir kişide kafadan sabit tutuyor. çok çok geçmiş olsun bu arada🌸
Elistosunanasi Eylul-aynur kızımı uyurken makinaya koymak imkansız uyanır hemen anestezi veriyorlarmış genelde bakalım nasıl olacak
Ikrazumra19 Elistosunanasi peki kusma gozlerde kayma uyku hali filan varmi yani eger evde dustuyse cok agir bir dusme gibi degil sabki doktor mu istedi tomografiyi
Merrys Elistosunanasi bebeğim şuan 7 aylık 15 gün önce falan koltuktan düştü, o sebeple gittik doktor röntgen ve tomografi istedi. Annemle ikimiz girip tuttuk çok şükür bişey çıkmadı. Umarım sizde de çıkmaz🙏🏻
Merrys Elistosunanasi ayrıca kusma, gözlerde kayma, devamlı uyku hali vs yoksa doktorunuz önermedikçe sokmayın bence.
Asyakbk Makina derin değil tutabilirsiniz, travma olarak gidilirse eğer bebeği uyutmazlar. Herhangi bir kusma durumu, uyku hali, gözde kayma yoksa çektirmeyin
Mahsa Benimde kızım 13 aylık ve malesef bi kaç gn once duştu bizde acile gittik ve rontgen çekildi ve dr sabaha kadar her saat başi uyandırıp kontorol etmemizi istedi bide kusma ,gozlerde kayma falan olursa hemen getirin dedi
Elistosunanasi Mahsa kusma vardı bizde malesef davranışları normal ama kusma korkuttu bizi inşallah bir sıkıntı çıkmaz çok geçmiş olsun size de inşallah bir sorun yaşamazsınız 🙏
Elistosunanasi Ikrazumra19 evet kustu bir kaç kere doktor dedi çekilmesi gerek diye yarın gidicez inşallah bir sorun çıkmaz
Elistosunanasi Meryem88 amin çok sağolun kızım bir yaşını geçtiği için orda durmaz çok hareketli bir bebek o yüzden biraz endişelerim var
Ygz Elistosunanasi kustuğu halde neden bekletiyorlar ki hala ? Rabbim korusun meleğinizi inşallah birşeycik çıkmaz.
Meryem88 Elistosunanasi bebeğinize oyun oynar gibi sakince götürün tomografi odasına oyun oynarken konuştuğunuz gibi konuşup sakin kalmasını sağlamaya çalışın. İnşaallah durur.