ElifKaratas Kvser ücretli vereceklerse hiç alma Canm kargosuyla 30 olur bazı eczaneler ayrı satıyor ben Awent soft kullanıyorum 0-6. 6-18 hep ayrı aldım 30 tl ye tanesini
[silindi] Kvser benımkıde hıc bır emzıgı tutmadı sadece mavısını bı kez agzına almasıyla cıkarması bır oldu +3 ıstersen avent airda var 6-18 onlarıda hıc kullanmadık
Edaaaa Kvser bende 3+ var canım aldım ikisinide kaynattım tutmadı bile ikisinide verebilirim. 35 tl ye.
Nazlipek 0-3 soothie var bende ücretsiz verebilirim isteyene birisi denendi biri hiç kullanılmadı yalnız kutusunu diğer emzikler için kullandım kutusuz isteyene gönderirim