Kvser Kızlar +3 avent soothie emzik almayı düşünüyorum ama ikili satılıyo iki tane gerek yok kullanılmamış satan varsa alabilirimm
Mercimek2 Kvser bende var satablrm 2 li aldkkuzenm çok övmüştü mavi yeşil olanndn mavşsni kullandk yeşil olan duruyr
EceSultan Canım bende var ama 0-3 galiba oğlum hiç emzik tutmadı bi tanesini tutturmaya çalıştık ama biri duruyo.
Kvser HaticeAda olabilir fiyat nedir biz aventin diğerini kullandık onu tutmadı bunu inşallah tutar deniycem