Serap02 yanı kimsenin günahını almak istemem ama ben hamileyken 1000 lik olanı kullandım eşime dedim ki al bitti bana da bunu vermişti ve bi diğerlerine gore pahalı. Hatta sormuş eşim başkaydı sanki diye eczaneci de demiş ki sadece bu var ocean başka ocean yok yani başka çeşit yok demiş ve ocean d3 k diğerlerine gire pahalı ben çok sinir olmuştum adam bizi kandırmaya çalıştı diye