Serap02 Kızlar ocean D3 normalde 400 vs yazıyordu degilmi eşim eczaneden aldı iki haftador kullanıyorum üstünde ocean D3 K2 vermişler bu çocuklar icinmi yanlış mı veridm hemen resim yüklüyorum
BeyzaLivaLeyla Serap02 d3 k2 vitaminin ben kendim için almıştım çocuklar kullanabilir mi bilemiyorum çocuklara 400 lük kullanılıyor canım
Cktha Serap02 ocean d3 yaziyor bebeklerde 400luk 600luk var bu 1000lik olmalı kendim için kullanıyorum
Smnl Serap02 bu yetişkinler için diye biliyorum çocuklar icin 400 lük olanı kullanmanız lazım. Neyse ki erken farketmissiniz. Uzun süreli kullanımda sıkıntılar olabiliyor. Yine de doktorunuza sorun ama endişelenmeyin ve 400 lük alın. Bunu siz ve esiniz kullanın.
Merve5627 Serap02 eşiniz eczacıya geri versin bu damlayı . Ve yaptıgıda cok büyük bi hata küçücük bebege nasıl bu damlayı veriri ya . Keske biraz daha dikkatli olsalar . Üzüldüm şimdi bebişe . Ama endişelenmeyin hiç bişey olmaz Allah’ın izni ile
DidemBaderin Serap02 merhaba görümcem eczacı bu değil bebekler için kullanılan ocean d3 400IU hemen doktronuza söyleyin çünkü vitaminlerimin yanlış kullanımı kötü sonuçlara sebep verebilir.