Merve5627 Ferdaoguzgalip bence göbek fıtığı degıl . Fıtık olsa daha şiş olur . Zaten daha 2 aylık bebisiniz . Zamanla düzelir . Benım kızımında aynen böyleydi ama büyüdükçe küçüldü gitti. Fıtık olsa bile korkmayın yanı tedavısı mumkun
CaglaC Ferdaoguzgalip benim kızımda 3 ay lik bizim dahada dışarıdaydi doktor kontrolünde ogrendim bende cocuk cerrahın götürdüm fıtık var dedi ama cok ufak suan göbeği içine girdi cok şükür 3 ay da bi fitik icin kontrole götüreceğiz zamanla geçer inşallah