Ferdaoguzgalip içine gidiyor mu demek istemiştim bende yanlış söyledim :) muhtleemn fıtık bizim de öyleydi cunku. Ama endişe edecek bir şey yok dr. Götürdük bakım yaptı oraya su an 1,5 yaşında geçti bir sorun yok para falan bağla derler sakın bağlamayın. Herhangi bir operasyon önermiyorlar 4 ysına kadar bekliyorlar