VolkanEmrem amin canım amin, Allah hepsini korusun. Siz gidene kadar doktorunuzun tavsiye ettiği şeyleri söyliyim, sadece cildi için. Her gün duş aldırın ıslakkken vucudu bol nemlendirici sürün. Nemi hapsediyormuş bu şekilde. Biz çok yoğun egzamadan dolayı 4 kere mustela stelatopia krem ile nemlendirdik. Gece yatmadan önce bool renksiz kokusuz vazelin sürdük. Pamuklu kıyafet tercih edin birde. Çok geçmiş olsun, umarım yardımım dokunur.