GulUmut mama ya geçince de gaz sorunu bitmiyo 🙁ben de aynılarını yaşamıştım. Bebeğim in gaz sancıları 3 ay sürecek die bekliyodum 4 aylık olmasına rağmen saatlerce ağlama lar geçmemişti. 4,5 aylık olunca da 2 diş patladı. Yavrum gaz sancısı ile beraber diş ağrısı da çekiyomuş meğersem.😫