Tuba Milagrosoreiro ikisinin de kolay ve zor olduğu dönem olabiliyor, bu bundan daha rahat diyemem. Bana göre en rahatı yenidoğandı😂 besle yatır uyut
Milagrosoreiro Tuba Yenidoğan zamanları zor gelirdi şimdi düşünüyorum en kolay zamanlarıymış söylerlerdi de inanmazdım
Ebrulig Aydan bildiriyorum pamuk gibi pamuk pamukkk ilerleyemiyor, dağıtamıyor, gülümsüyor şeker gibi😇 Bir yanım büyüsün alışverişe, kuaföre gidelim diyor diğer yanımda böyle küçük kalsın hep seveyim seveyim diyorum
Milagrosoreiro Ebrulig 6.ay benim içinde kolaydı.Ama büyüdükçe algıları açılıyo idare edemiyor insan inşallah sizin ki uysal olur
asz Milagrosoreiro 🤣🤣🤣😂😂yok güzel kardeşim uyku sorunu var.gece uykusuna 9.30-10 arası muhakkak yatar lakin gece 4 kez kalkıyor.bazen yaramazlığı tutar yatmaz ,bazen emer uyur.ha bu arada gündüz 2 uyku yapar her biri yarım saat..yani günde 1 saat uyur
DBaybars Milagrosoreiro Kızım 9 aylık, gerçekten de doğduğundan beri beni en çok zorladığı dönem şu dönem. Hatta bugün kızım üzerime tırmanmaya çalışırken devrildim kaldım, eşim acıdı da azcık uzan ben oyalarım dedi 🥲 o yüzden çookk iyi anlıyorum
tosbikannesiii Ziyangil anlayacağını düşünsem çok şey derdim de siz şimdi yazdıgımia yine dalga gecevek bisey bulursunuz demi kalbiniz gibi bi hayat dilerim 🌸