Milagrosoreiro 1 yaştan bildiriyorum.(13 aylığız)her yeni ayımız ,bir önceki ay daha iyiydi diye geçti.diye diye 13 aya geldik.ama ben önceki çocuklarımdan tecrübeli olduğum için tünelin ucunun 2 ,5-3 yaştan önce görülmeyeceğini bildiğimden beklentiye girmiyorum(yalnız her yaşın ayrı bi zorluğu elbet var lakin en azından oyalanabiliyorlar 2 yaştan sonra,bi oh diyecek vakit bırakıyorlar anneye)bir kaç gündür yüksek yerlere de çıkma çabaları var tam yapamıyor ama o ayağı kaldırıp deniyor yakındır tırmanması.anlıycağın rahat yok.daha fena oluyorlar.bi de benim minik balkon kapısı açmayı öğrendi baya bildiğin açıyor (bu ara kilit alıcam.)çekmeceler hep aşağıda.kaç bardak ,tabak kırdık geçen aydan beri.şimdi boyuna gelen çekmecelere hep plastik mutfak gereçleri koydum biraz rahat ettim.daha çok şey sayıcamda çok uzun olur diye yazmıyorum.